Posted in Անգլերեն 5-րդ դասարան

It is a story about a cat

Տեքստից դուրս գրել ածականները և այդ ածականները օգտագործելով գրիր պատում, վերնագրիր այսպես՝ “It is a story about…..”

Ածականներ — Small, helpless, happy, beautiful, sweet, patience, sad

There was a small, helpless, and beautiful cat in the yard. She was very sad, because she had lost her mother. I gave her a cup of sweet milk. The cat was very happy.

Posted in Մայրենի 5-րդ դասարան

Վահան Տերյան — Գարուն

Վահան Տերյան — Գարուն

Ի՞նչ եմ լսում և տեսնում բանաստեղծությունը կարդալիս։

Այս բանաստեղծությունը կարդալիս, ես տեսնում եմ նորաշունչ բնությունը։

Ի՞նչ եմ զգում բանաստեղծությունը կարդալիս։


Ես զգում եմ գարնան շունչը․

Ի՞նչ մտքեր ծնվեցին բանաստեղծությունը կարդալիս։


Մտքեր ծնվեցին, որ լինեմ բնության գրկում և վայելեմ գարունը։

Ինչպե՞ս կվերնագրեի։


<Սիրո գարունը>